Det er fortsatt mulighet til å bidra i Spleisen til nytt klubbhus

Postet av Hof IL den 14. Jul 2024

Glenne bygg AS er godt i gang med byggingen av nytt klubbhus, men det er fortsatt mulighet til å støtte det nye klubbhuset med et pengebeløp om man ønsker det. I den første Spleisen til det nye klubbhuset fikk vi inn 36 670 kr. Klarer vi 100 000 kr totalt?

Spleisen finner du her.

Klubbhuset som et nytt samlingspunkt

Klubbhuset skal bygges i nærheten av kunstgressbanen og være "hjertet" i området rundt kunstgressbanen, Hofhallen, lysløypa, hoppbakkene og den nye aktivitetsparken som planlegges.

Til høyre i bildet ligger den planlagte aktivitetsparken på området som grusbanen befinner seg på i dag. I forgrunnen ser man det planlagte klubbhuset.

Byggingen av det nye klubbhuset er godt i gang. Etter planen skal det ferdigstilles i løpet av høsten 2024.

Alle ungdommer i Hof - hold av fredag 23. august

Postet av Hof IL den 14. Jul 2024

I forbindelse med 125 års jubileum for Hof IL ønsker vi å invitere ungdommen, fra 8-klasse og oppover, til discovolleyball i Hofhallen fredag 23. august.

Mer informasjon om program og påmelding kommer!

Pumptrackbanen er klar til bruk!

Postet av Hof IL den 29. Jun 2024

VELKOMMEN til ny pumptrackbane i Hof

Vi håper alle, både liten og stor, tar seg en tur og tester ut den nye pumptrackbanen i Hof (grusbanen ved skolen). Det vil etter hvert komme opp et skilt med kjøreregler, men i mellomtiden deler vi det viktigste her:

1. Det er påbudt med HJELM.

2. Annet beskyttelsesutstyr anbefales.

3. Vis hensyn til andre på banen. Syklister foran deg i løypa har alltid forkjørsrett.

4. Hold deg til samme kjøreretning som de andre på banen.

5. Hold orden og rydd opp etter deg, ta med all søppel hjem.

6. All bruk av banen skjer på eget ansvar.

7. Motoriserte kjøretøy er ikke tillatt på banen.

Ta gjerne en gjennomgang på reglene med barna deres. Ellers er det bare å kose seg og ha det gøy på banen. Vi håper den blir flittig brukt!

Del gjerne.

Wike & Co AS ny gullsponsor i Hof IL

Postet av Hof IL den 10. Jun 2024

Hof IL har gleden av å presentere Wike & Co AS som ny gullsponsor de neste 3 årene.

Vi gleder oss til samarbeidet for å øke aktivitetsmulighetene for barn og unge i Hof i fremtiden.

Nå begynner det å ligne på et klubbhus

Postet av Hof IL den 6. Jun 2024

Byggingen av nytt klubbhus er godt i gang. Klubbhuset ligger rett ved siden av kunstgressbanen og vil bli midtpunktet i den planlagte aktivitetsparken

Etter planen skal klubbhuset ferdigstilles ila. høsten 2024.

Ønsker du å støtte byggingen av nytt klubbhus med en pengesum kan du bidra til Spleisen.